SPÄND MEN FIN

Idag var det Fredrik träning hemma på Lövholmen och inte på Bröta. Det var jättekul och Quila var jättefin. Först red jag fram Quila och han var lite spänd men ändå fin. Sen hoppade Fredrik upp och red en stund, han red mycket slutor längs diagonalen och det går bara bättre och bättre med slutorna! Och sen efter en stund så hoppade jag upp och red igen, då red jag också sluta längst diagonalen och det känndes bra! :)

Jag har ju skrivit förut att Quila har varit lite jobbig i höger galoppen men nu har det vänt helt så han är superfin i högergaloppen nu! Så det är ju bra att saker och ting förändrats så mycket som jag ändå har fösökt få igenom det ;)



Kommentarer
Postat av: Sarah =)

vad sör ponny =) den liknar en häst som stog på mitt stall =)

2010-10-02 @ 20:05:06
URL: http://seerrraah.blogg.se/
Postat av: N

sv: tack :D allt bra?

2010-10-02 @ 21:13:10
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0