Ridhuset + FRÅGA TILL ER LÄSARE!!

Hade aldrig tid att skriva igår. Men igår i alla fall så var jag inte ens i stallet. Mamma red ut med Quila på en runda som tog 1 och en halv timma som hon red tillsammans med Quilas hagkompis Calle. Mamma sa att Quila hade vart fin och att dom hade kunnat trava och galoppera lite på några ställen där det inte var så hårt :)

Och idag så red jag i ridhuset en stund. Red jättemycket i skritt då jag red öppnor, skänkelvikningar , slutor och bakdelsvänningar. Han var jättefin idag! :D

Jag har en liten fråga till alla er läsare, om det är någon av er som vet om man måste lägga in en video på youtube först innan man lägger in den på bloggen? Och kanske kan berätta hur man lägger in den på bloggen?
För jag vill så gärna lägga upp filmer från tävling och träning!!! :D



Kommentarer
Postat av: lollo

ja,du måste lägga in den på youtube först elr ngn annan sida men youtube är bäst tycker jag :)

2010-10-05 @ 16:07:33
Postat av: Anna

Vet inte hur din blogg funkar men på min kan man lägga upp direkt från en fil på datorn. Annars e ju Youtube bäst. Dom får ju inte vara så jättelånga där bara. Typ runt max 10 min tror jag. Vad är det som inte funkar med Youtube då?



Kram

2010-10-06 @ 06:58:22
URL: http://annashastblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0