Om träningen idag + igår

Om gårdagens träning :

Då var det Fredrik träning på Bröta. Fredrik kunde inte rida igår för han kännde sig lite sjuk :/
Vi red mycket slutor längs långsidan och diagonalen.
Och Quila var jättefin!
Och jag märker verkligen nu att Quila har blivit mycket starkare i galoppen, för nu kan jag samla honom
jättemycket utan att han tycker det är jätte jobbigt :)


Om dagens träning :

Idag var det Fredrik träning idag igen fast hemma hos oss på Lövholmen. Och Fredrik kunde inte rida idag heller för han fortfarande var sjuk ... :/
Och det gick inte alls bra idag! Quila känndes typ som en åsna! Han var lite trött idag också ..
Men vi red i alla fall som igår slutor längs långsidan och diagonalen. Och sen så red jag också typ 2 meter innanför spåret och red förvänd sluta längs långsidan, gick helt ok.
Gullan följde med och kollade idag också :)


& förlåt för jag lägger upp vissa bilder 2 gånger, lovar att jag ska ta nya bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0