Molly + Quila

Direkt när jag kom till stallet så stod Molly redan sadlad och klar, så jag sprang bara in och hämtade mina grejer
och sen red jag henne på utebanan. Hon var jätteduktig! Allt känns bättre och bättre för varje gång, så det är kul!

Sen hämtade jag min jätte leriga häst i hagen och gick och spola av benen .. Och alla andra hästar var ju ute i hagen så Quila var själv inne i stallet när jag skulle fixa honom så han var jättejobbig och höll på och gå runt och gnägga och ha sig! :O

Men sen gick jag i alla fall till ridhuset med honom och red lite , red kanske 25 minuter. Gjorde mycket öppnor och slutor och övergångar. Han känndes jätte lydig och fin! :)

Ska tillbaka till stallet ikväll och bada Quila och smörja sakerna lite. Kännde att det inte var någon ide att bada honom när jag var i stallet imorse för då skulle han bara rulla sig när jag släppte ut honom i hagen igen ...


Här är jag och Molly idag :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

har gjort om en bild på quila åt dig om det var ok :)

länk till bilden: http://dressyrtont.blogg.se/2010/october/bild-till-julia.html

2010-10-09 @ 22:39:14
Postat av: Emma

fin blogg :)

2010-10-10 @ 19:31:43
URL: http://dressyrtont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0