Det blev ett RHINO istället

Nu har det varit massa strul med det där utetäcket. Vi skulle ju ha ett blått AMIGO utetäcke men det har blivit värsta knaset så dom ringde och sa att vi fick ett RHINO istället, och det är ju på sätt och vis bra eftersom det är mycket finare kvalite :)

Det enda som är negativft med att vi får ett RIHNO istället är att det inte kommer matcha mitt blåa stalltäcke som är ett blått AMIGO. 



RIHNO täcket.





Och juste!! Vi har beställt det här skritttäcket jag ville ha också! Wiie :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra smak!! :)

Jag har också ett Rhinotäcke fast med halvhals! Jättebra tycker jag. Sen har jag ju ett helt fleecetäcke i samma färger som det där skrittäcket! Det är superfint!

2010-10-14 @ 21:00:09
URL: http://annashastblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0