SPÄNNANDE!!

Onsdags: Kom ju aldrig iväg på träning i tisdags så vi frågade om Fredrik kunde komma i onsdags och ha träning hos oss istället, och det kunde han. Det gick jättebra! Quila var avspänd och väldigt fin :)

Den 20 nov så är det en mönstring på Jursta som Fredrik har fixat. Och då kommer en tysk tränare från tyskland och tränar oss. Först skulle jag inte va med på mönstringen för Fredrik tyckte inte Quila var riktig redo, men nu går det så jäkla bra så vi får vara med! wiiie :D
Det ska bli jättekul att få lite tips från ett riktigt proffs. Han är chefsutbildare på ett av tysklands stuterier och beridare.

Torsdags:
Red jag ett litet halvlugnt pass i ridhsuet.

Fredags: Stod det en bana uppe i ridhuset sen hoppträningen. Så jag hoppade med Quila igår. Det gick skitbra!! :D
Var länge sen jag hoppade bana också så det var kul! Och det märkes på Quila att han tyckte det var kul för han bockade, bus ponny!

Idag: Idag ska Gullan rida Quila. Hon skulle ta en tur i skogen.



Har ju berättat om alla våra täckesproblem att Quila kliar sönder varenda täcke! Men nu har vi satt upp en prässäning på väggen han kliar sig mot så nu går inte täckerna sönder längre!! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0