Riktig dålig uppdatering!

Förlåt för den riktigt dåliga uppdateringen! Men nu när det är höstlov så gör man annat än att sitta vid datorn hela dagarna :P
Allt har gått bra med Quila sen sista jag skrev, jag har som vanligt ridit för Fredrik och sist jag red gick det inte bra, var inte alls nöjd! :(
Men nu i veckan har Fredrik kurs i 2 dagar och då ska jag självklart vara med, det ska bli jättekul! :D
Sen har jag hoppat med Quila och det har gått bra .
Gullan har också vart jättesnäll och hjälp oss att klippa Quila och han blev jättefin! Tack! :)

En sak som är DÅLIG är att Quila har haft sönder sitt nya rhino täcke!!! :'(
Han har lixom kliat sig i boxen så spännet där fram är sönder, så typikst! dum ponny :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0