Dålig uppdatering

Nu har jag inte skrivit på väldigt länge, och det har hänt mycket på sista tiden! :D
Sist jag tävlade var på Gripen 19-20 Juli, det var ett meeting. Jag tävlade 4 klasser, 2 LA:1:or, lagtävlandsprogrammet för ponnyallsvenskan och LA:P1. I första LA:1 vann jag på 70,52% , i lagtävlandsprogrammet kom jag 4 på 69,14% , i andra LA:1 vann jag igen på 69,73%, en väldigt lyckad helg! I LA:P1 gick det inte lika bra, men jag var ändå nöjd med tanke på att vi bara startat det en gång innan :)

Och igår så var det träning för Fredrik Böling igen. Träningen var på Bröta och Quila var fin men lite spänd. Vi red mycket öppnor, slutor och några förvända slutor. Fredrik tycker att skolorna börjar se bra ut, så det är kul! :)


Jag och fina Quila när vi vann ena LA:1:an :)

Kommentarer
Postat av: didi

Ni är bäst!

2010-07-21 @ 21:06:10
URL: http://didicederstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0