Lektionen för Traudi

Herregud vad kallt det är! brrrrrrrrrrrr! Man verkligen lider när det är såhär kallt .. eller det gör jag i alla fall!

Idag var det ju lektion för Traudi på Uringe! Hon var verkligen såååå himla bra!! Quila känndes väll helt OK.
Först pratade vi lite om vad jag och Quila hade gjort + vad jag hade för mål osv. Sen så red jag så fick hon kolla .. Och hon sa ganska snabbt att när jag rider lätt så stället jag mig lite på tå, vilket jag aldrig hört från någon annan tränare eller tänk/känt själv. Och tack gode gud att hon sa det för det är ju verkligen helt förskräckligt!! :O
Det var verkligen nyttigt att rida för någon annan som kunde komma med nya tips och åsikter om vad dom tyckte osv. 
Men annars sa hon att Quila var en väldigt fin och snygg ponny! Så det var kul! Kan verkligen tänka mig att träna för henne fler gånger! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Roligt att du gillade Traudi! :) Hon jobbar mycket med grunderna på ett bra sätt. Jag fått en hel del aha-upplevelser när jag ridit för henne! Kul att du ev vill fortsätta träna för henne!! :D



kramis

2010-12-22 @ 21:37:18
URL: http://annashastblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0